Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 43
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 »

1. Хто першим придумав словосполучення “Всесвітня павутина” ?      Тім Бернерс-Лі (Tіm Berners-Lee) в 1990 році.
2. Як почався Інтернет і чому? Все це почалося давним-давно, коли в США, у великих університетах, таких як Дартмут  і Берклі , комп’ютерів (точніше - ЕОМ) було дуже мало й людям доводилося працювати на них по черзі. Тобто на один ПК доводилося багато користувачів з різними завданнями. Та й комп’ютери були інші. Тоді в навчальних закладах були встановлені мейнфрейми (центральні комп’ютери) з безліччю терміналів. Використовувались тодішні ЕОМ у режимі поділу часу. Саме тоді й зародилися такі основні принципи, як багатозадачність і розподілений доступ. А ви знаєте, що виникненню Інтернету непрямим чином посприяв перший радянський супутник? Адже після його запуску в 1957 році президент США Ейзенхауер, дуже, певно, злякавшись переваги Радянського Союзу у технологіях, віддав наказ сформувати ARPA (Advanced Research Projects Agency) - Агентство передових дослідницьких проектів, що підпорядковувалося Мінобороні США й займалося розробкою передових технологій. В 1972 році агентство було перейменовано в DAPRA - Агентство передових оборонних дослідницьких проектів). Значимість ARPA в історії Всесвітньої мережі не можна переоцінити: агентство спонсорувало розвиток мережі ARPANET. 

Цікава Інформатика | Переглядів: 274 | Додав: kovtyuh72 | Дата: 24.02.2018 | Коментарі (0)

1. Хто першим придумав словосполучення “Всесвітня павутина” ?      Тім Бернерс-Лі (Tіm Berners-Lee) в 1990 році.
2. Як почався Інтернет і чому? Все це почалося давним-давно, коли в США, у великих університетах, таких як Дартмут  і Берклі , комп’ютерів (точніше - ЕОМ) було дуже мало й людям доводилося працювати на них по черзі. Тобто на один ПК доводилося багато користувачів з різними завданнями. Та й комп’ютери були інші. Тоді в навчальних закладах були встановлені мейнфрейми (центральні комп’ютери) з безліччю терміналів. Використовувались тодішні ЕОМ у режимі поділу часу. Саме тоді й зародилися такі основні принципи, як багатозадачність і розподілений доступ. А ви знаєте, що виникненню Інтернету непрямим чином посприяв перший радянський супутник? Адже після його запуску в 1957 році президент США Ейзенхауер, дуже, певно, злякавшись переваги Радянського Союзу у технологіях, віддав наказ сформувати ARPA (Advanced Research Projects Agency) - Агентство передових дослідницьких проектів, що підпорядковувалося Мінобороні США й займалося розробкою передових технологій. В 1972 році агентство було перейменовано в DAPRA - Агентство передових оборонних дослідницьких проектів). Значимість ARPA в історії Всесвітньої мережі не можна переоцінити: агентство спонсорувало розвиток мережі ARPANET. 

Цікава Інформатика | Переглядів: 394 | Додав: kovtyuh72 | Дата: 24.02.2018 | Коментарі (0)

У житті складно зробити правильний вибір, особливо, якщо йдеться про вибір професії. Оскільки те, що здається правильним і актуальним на сьогодні, завтра може виявитися невірним рішенням. Але від того наскільки правильно обрана професія, залежить, яке місце у суспільстві людина займатиме.
 
Щоб знайти себе і правильно визначити своє місце в житті, кожна людина має відповісти на такі запитання:
Які мої спроможності?
Які фахівці більш потрібні суспільству, що воно чекає від мене?
У якому виді діяльності я зможу найповніше розкрити себе?
 
Ці запитання є взаємопов´язаними: чим більше мрії, нахили, здібності і якості особистості «вписуються» у справу, якій людина вирішила служити, тим більшу користь для суспільства вона зможе принести на своєму робочому місці.
ПОРАДИ УЧНЯМ | Переглядів: 260 | Додав: kovtyuh72 | Дата: 24.02.2018 | Коментарі (0)

1.   Учень приходить у школу за 15 хвилин до початку занять; чистий, охайний, знімає в роздягальні верхній одяг, займає робоче місце і готує все необхідне до уроку.

2.   Учень зобов'язаний вчасно виконувати домашнє завдання

3.   На першу вимогу вчителя варто пред'являти щоденник

4.   Щодня вести запис домашнього завдання в щоденнику

5.   Приносити на заняття всі необхідні підручники, зошити, посібники, письмові приладдя

6.   Не можна приносити на територію школи з будь-якою метою й використовувати будь-яким способом зброю (у тому числі ножі), вибухові, вогненебезпечні речовини; спиртні напої. сигарети, наркотики, інші одурманюючі речовини й отрути

ПОРАДИ УЧНЯМ | Переглядів: 248 | Додав: kovtyuh72 | Дата: 24.02.2018 | Коментарі (0)

1. Коли берешся за будь-яку справу, подумай: який результат повинен отримати.
2. Записуй згідно з важливістю свої термінові справи, які маєш виконати протягом тижня, дня.

Берись за справу сміливо і не відступай, поки її не виконаєш.

Якщо в кінці тижня або цього дня залишаються не виконаними один чи два запланованих тобою пункти, перепиши їх у план на наступний тиждень(наступний день).

ПОРАДИ УЧНЯМ | Переглядів: 244 | Додав: kovtyuh72 | Дата: 24.02.2018 | Коментарі (0)

1.   Під час перебування в їдальні учням слід дотримуватися гарних манер і поводитися пристойно.

2.   Учні повинні шанобливо ставитися до працівників їдальні.

3.   Розмовляти під час їжі треба не голосно, щоб не турбувати тих, хто їсть по сусідству.

4.   Учні дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні.

5.   Забороняється приходити в їдальню у верхньому одязі.

6. Учень зобов’язаний після прийому їжі забрати зі столу посуд.

ПОРАДИ УЧНЯМ | Переглядів: 282 | Додав: kovtyuh72 | Дата: 24.02.2018 | Коментарі (0)

1. Під час перерви учень зобов’язаний прибрати своє робоче місце й підготуватися до наступного уроку.

2. Під час перерви забороняється:
– бігати сходами, коридорами та в класних приміщеннях;
– штовхатися або грати у м’яча у приміщеннях, не пристосованих для цього;
– сваритися між собою та зі сторонніми людьми, з’ясовувати стосунки за погані слова, битися.

3. У шкільній їдальні учні повинні виконувати вимоги вчителів, працівників їдальні та чергових і дотримуватися черги.

4. Заборонено перебувати у приміщенні їдальні у верхньому одязі.

5. Заборонено виносити їжу і напої за межі їдальні

ПОРАДИ УЧНЯМ | Переглядів: 273 | Додав: kovtyuh72 | Дата: 24.02.2018 | Коментарі (0)

1. Учні зобов'язані приходити до школи за 10-15 хвилин до початку занять.

2. Заборонено перебувати в класах у верхньому одязі.

3. Одяг учнів має бути чистим і охайним та відповідати вимогам, викладеним у Статуті школи.

ПОРАДИ УЧНЯМ | Переглядів: 260 | Додав: kovtyuh72 | Дата: 24.02.2018 | Коментарі (0)

• Створіть безпечну психологічну атмосферу дитині в її пошуках, де вона могла б знайти розраду внаслідок своїх розчарувань і невдач.

• Підтримуйте здібності дитини до творчості й виявляйте співчуття до ранніх невдач. Уникайте негативної оцінки творчих спроб дитини.

• Будьте терпимі до несподіваних ідей, поважайте допитливість ідеї дитини. Намагайтесь відповідати на всі запитання, навіть якщо вони вам здаються безглуздими.

• Залишайте дитину одну і дозволяйте їйсамій займатися своїми справами. Надлишок опіки може обмежити творчість.

ПОРАДИ | Переглядів: 263 | Додав: kovtyuh72 | Дата: 24.02.2018 | Коментарі (0)

У п’ятому класі багато що для дітей стає новим: вчителі, предмети, форма навчання, а інколи і однокласники.

 Найбільш складним для п’ятикласника є перехід від одного звичного вчителя до взаємодії із декількома вчителями-предметниками. Ламаються стереотипи, самооцінка дитини: адже тепер його оцінює не один педагог, а декілька.

 Важливі моменти переходу з початкової школи в середню:

ПОРАДИ | Переглядів: 236 | Додав: kovtyuh72 | Дата: 24.02.2018 | Коментарі (0)