Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 43 Показано матеріалів: 21-30 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 » |
1. Хто першим придумав словосполучення “Всесвітня павутина” ? Тім Бернерс-Лі (Tіm Berners-Lee) в 1990 році. |
1. Хто першим придумав словосполучення “Всесвітня павутина” ? Тім Бернерс-Лі (Tіm Berners-Lee) в 1990 році. |
У житті складно зробити правильний вибір, особливо, якщо йдеться про вибір професії. Оскільки те, що здається правильним і актуальним на сьогодні, завтра може виявитися невірним рішенням. Але від того наскільки правильно обрана професія, залежить, яке місце у суспільстві людина займатиме.
Щоб знайти себе і правильно визначити своє місце в житті, кожна людина має відповісти на такі запитання:
Які мої спроможності?
Які фахівці більш потрібні суспільству, що воно чекає від мене?
У якому виді діяльності я зможу найповніше розкрити себе?
Ці запитання є взаємопов´язаними: чим більше мрії, нахили, здібності і якості особистості «вписуються» у справу, якій людина вирішила служити, тим більшу користь для суспільства вона зможе принести на своєму робочому місці. |
1. Учень приходить у школу за 15 хвилин до початку занять; чистий, охайний, знімає в роздягальні верхній одяг, займає робоче місце і готує все необхідне до уроку. 2. Учень зобов'язаний вчасно виконувати домашнє завдання 3. На першу вимогу вчителя варто пред'являти щоденник 4. Щодня вести запис домашнього завдання в щоденнику 5. Приносити на заняття всі необхідні підручники, зошити, посібники, письмові приладдя 6. Не можна приносити на територію школи з будь-якою метою й використовувати будь-яким способом зброю (у тому числі ножі), вибухові, вогненебезпечні речовини; спиртні напої. сигарети, наркотики, інші одурманюючі речовини й отрути |
1. Коли берешся за будь-яку справу, подумай: який результат повинен отримати. Берись за справу сміливо і не відступай, поки її не виконаєш. Якщо в кінці тижня або цього дня залишаються не виконаними один чи два запланованих тобою пункти, перепиши їх у план на наступний тиждень(наступний день). |
1. Під час перебування в їдальні учням слід дотримуватися гарних манер і поводитися пристойно. 2. Учні повинні шанобливо ставитися до працівників їдальні. 3. Розмовляти під час їжі треба не голосно, щоб не турбувати тих, хто їсть по сусідству. 4. Учні дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні. 5. Забороняється приходити в їдальню у верхньому одязі. 6. Учень зобов’язаний після прийому їжі забрати зі столу посуд. |
1. Під час перерви учень зобов’язаний прибрати своє робоче місце й підготуватися до наступного уроку. 2. Під час перерви забороняється: 3. У шкільній їдальні учні повинні виконувати вимоги вчителів, працівників їдальні та чергових і дотримуватися черги. 4. Заборонено перебувати у приміщенні їдальні у верхньому одязі. 5. Заборонено виносити їжу і напої за межі їдальні |
1. Учні зобов'язані приходити до школи за 10-15 хвилин до початку занять.
2. Заборонено перебувати в класах у верхньому одязі. 3. Одяг учнів має бути чистим і охайним та відповідати вимогам, викладеним у Статуті школи. |
• Створіть безпечну психологічну атмосферу дитині в її пошуках, де вона могла б знайти розраду внаслідок своїх розчарувань і невдач. • Підтримуйте здібності дитини до творчості й виявляйте співчуття до ранніх невдач. Уникайте негативної оцінки творчих спроб дитини. • Будьте терпимі до несподіваних ідей, поважайте допитливість ідеї дитини. Намагайтесь відповідати на всі запитання, навіть якщо вони вам здаються безглуздими. • Залишайте дитину одну і дозволяйте їйсамій займатися своїми справами. Надлишок опіки може обмежити творчість. |
У п’ятому класі багато що для дітей стає новим: вчителі, предмети, форма навчання, а інколи і однокласники.Найбільш складним для п’ятикласника є перехід від одного звичного вчителя до взаємодії із декількома вчителями-предметниками. Ламаються стереотипи, самооцінка дитини: адже тепер його оцінює не один педагог, а декілька. Важливі моменти переходу з початкової школи в середню: |